Bezorgen & afhalen


OP WELKE MANIEREN KAN IK MIJN BESTELLING ONTVANGEN?

Bezorgen
Bij een bestelling, online of telefonisch, kun je je bestelling laten bezorgen. Als de bestelling vóór 16:30 uur wordt geplaatst streven wij er naar om de bestelling de volgende dag te bezorgen op de door jouw gewenste plaats binnen Nederland.

Afhalen in een vestiging
Je kunt je bestelling ook afhalen in één van onze vestigingen bij jou in de buurt. Als de bestelling vóór 16:30 uur wordt geplaatst streven wij er naar om de bestelling de volgende dag vóór 7:30 in de vestiging van jouw keuze te hebben. Maak deze wens kenbaar in het opmerkingenvak tijdens het bestellen onder het kopje "Afronden"

Afhalen in het Logistiek Centrum
Je kunt je bestelling ook afhalen in ons Logistiek Centrum in Doetinchem. Maak deze wens kenbaar in het opmerkingenvak tijdens het bestellen onder het kopje "Afronden"

Afhalen in een Safebox (24-uur per dag)
De bestelling wordt dan klaargezet in een Safebox aan de buitenkant van het Logistiek Centrum van Dozon aan de Innovatieweg 6 in Doetinchem. Je krijgt een code met instructie waarmee je de bestelling uit de Safebox kunt halen op een tijdstip dat jou het beste schikt. Wil je gebruik maken van deze mogelijkheid? Maak deze wens kenbaar in het opmerkingenvak tijdens het bestellen onder het kopje "Afronden"

Bezorgen op een bepaalde tijd of plaats
Je kunt je bestelling laten bezorgen op een bepaalde tijd of plaats. Voer dit eenvoudig in bij "Afleveradres" bij het plaatsen van je bestelling. Je kunt bij "Controleren" ​je gewenste leverdatum kiezen.
 

MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDKOSTEN?
Ja, maar er zijn uitzonderingen. 
Klanten betalen altijd bezorgkosten, tenzij er andere afspraken zijn gemaakt. Dozon hanteert een franco bedrag voor iedere bestelling. Deze zie je automatisch in je winkelmandje bij een bestelling. Als je onder het franco bedrag zit, biedt Dozon je de mogelijkheid om eenvoudig artikelen bij te bestellen. Hierdoor kom je mogelijk boven jouw franco bedrag uit en hoef je geen verzendkosten te betalen.Wil je meer informatie ontvangen omtrent de verzendkosten? Neem dan contact op met een van onze medewerkers. 


WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
Als de bestelling vóór 16:30 uur wordt geplaatst, via de webshop of telefonisch, streven wij er naar om de bestelling de volgende dag te bezorgen.


MIJN BESTELLING IS NIET GELEVERD OF NIET COMPLEET, WAT NU?
Je bestelling is niet geleverd
Als je bestelling niet (op tijd) geleverd is, neem dan contact op met jouw vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.

Je bestelling is incompleet geleverd
Mocht je bestelling wel geleverd zijn, maar is incompleet geleverd, dan kan het zijn dat niet alle producten uit jouw bestelling op voorraad zijn, de bestelling heeft dan een backorder en de producten die niet op voorraad waren worden later nageleverd.

Je bestelling is fout geleverd
Mocht je bestelling wel geleverd zijn, maar is foutief geleverd, neem dan contact op met jouw vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.


IS HET MOGELIJK OM MIJN BESTELLING ERGENS ANDERS TE LATEN BEZORGEN?
Dozon kent verschillende bezorgmogelijkheden. Wij leveren op het adres dat jij ingeeft als bezorgadres in Nederland. Dit kan bij iedere bestelling gemakkelijk worden aangepast.
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling in één van onze vestigingen bij jou in de buurt te laten bezorgen. Neem daarvoor contact op met jouw vaste contactpersoon. Klik hier voor onze contactgegevens.


KAN IK BUITEN OPENINGSTIJDEN AFHALEN?
Jazeker. De bestelling wordt klaargezet in een Safebox aan de buitenkant van het pand aan het Logistiek Centrum van Dozon aan de Innovatieweg 6 in Doetinchem. Je krijgt een code met instructie waarmee je de bestelling uit de kluis kunt halen op een tijdstip dat jou het beste schikt. Wil je gebruik maken van deze mogelijkheid? Geef het eenvoudig aan wanneer je een order plaatst.


KAN IK MIJN PRODUCTEN LATEN VERPAKKEN OP MAAT?
Heb je speciale wensen voor de verpakking? Wij kijken graag naar de mogelijkheden om deze wensen in te vullen en de goederen aan te leveren zoals gevraagd. Heb je bijvoorbeeld meerdere artikelen nodig, maar wil je deze het liefst in één doos ontvangen? Wij voegen dan de artikelen samen en zorgen ervoor dat je zoveel mogelijk complete orders ontvangt. Zo werken we er samen aan dat we de hoeveelheid afval en daarmee de belasting op het milieu beperken.